Subject: Eesti Õpilasesinduste Liidu arvamus vabariigi valitsuse määruse “Nõuded laste toitlustamisele haridus- ja sotsiaalteenuse osutamisel ning püsi- ja projektlaagris” muutmise eelnõu kohta
From: Eesti Õpilasesinduste Liit <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 08:25:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitame arvamuse vabariigi valitsuse määruse “Nõuded laste toitlustamisele 
haridus- ja sotsiaalteenuse osutamisel ning püsi- ja projektlaagris” 
muutmise eelnõu kohta.

Lugupidamisega
Karl Erik Kirss
Juhatuse esimees

Eesti Õpilasesinduste Liit

Pärnu maantee 102-21

11312 Tallinn

+372 5818 8590

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://goog_1271519972/> opilasliit.ee

 <http://goog_1271519972/> facebook.com/opilasliit

instagram.com/opilasliit <http://instagram.com/opilasliit>

  <https://lh7-us.googleusercontent.com/fHRydeMUFPG1V8SOcutGyp6PMaitk4wF0OgbBKCB4rhBzIF2YRLChLrasu3tXNpr3BBOjXg4HKDuS_4TfXzIrEYtC1cjK7Xxb020pge_sc6POwMFq0HnQJIPlPao3-CyjIkaCWA-uXO4-VgbQ5IUmT8>

Õpilasliidu infolistiga on võimalik liituda  <http://eepurl.com/iYn8MM> 
siin.